У мене проблема виникла в тому, що при спробі переведення коштів, навіть при оплаті рахунку система вимагає підтвердження платежу за допомогою СМС!
Суть питання полягає: яким чином зробити так, щоб не потрібне було дане підтвердження?
Допоможіть з переводами
Автор Zlom, янв 24 2008 00:53
ответов в данной теме 1
#1 Новичок
Отправлено 24 января 2008 - 00:53
#2 Знаток
Отправлено 24 января 2008 - 01:18
Використовується вхід по логінові й паролю.
Просто використовуйте для входу сертифікат X.509 замість логіна й пароля:
У цьому випадку підтвердження по СМС вимагатися не буде.
Можна взагалі відключити вхід по логінові й паролю:
Заберіть галочку із квадрата "логін і пароль", потім натисніть "сохранить":
Просто використовуйте для входу сертифікат X.509 замість логіна й пароля:
У цьому випадку підтвердження по СМС вимагатися не буде.
Можна взагалі відключити вхід по логінові й паролю:
Заберіть галочку із квадрата "логін і пароль", потім натисніть "сохранить":
Консультант, платная индивидуальная помощь по внут. почте.