Перейти к содержимому


Фотография

Top-up T24payvault card - money never went to my card, please help.

top up top-up t24pauvault card

  • Пожалуйста, авторизуйтесь для ответа.
2 ответов в данной теме

#1 Новичок lupinxx (WMID 384144211565 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 4
  • Регистрация: 08-октября 12
  • Webmoney BL

Отправлено 08 октября 2012 - 23:29

Good day,

Please forgive me or not using Russian, I don not speak it.

My issue is on 2012.10.07 I did a top-up to my T24payvault card but the money never reached mt card balance. I went to to the ATM and transaction declined, this is when I checked an noticed that my top up of USD $1000 never reached my card, money its not in webmoney purse anymore as the top up went sucessful as usual but my card never got the top-up, I am very worried because I dont know what happened or if I can get the money back a sit never reached my pauvault card.

I already submitted support ticket but no answer yet, so I am posting here hoping webmoney can look into my situation.

I ask you to kindly take a look at my issue.

Thank you very much.

------

online translation:



Добрый день,

Пожалуйста, прости меня или не с русским, я надеваю не говорят на нем.

Моя проблема заключается в 2012.10.07 я сделал пополнение к моей карте T24payvault но деньги никогда не достигали тонн баланс карты. Я пошел к банкомату и сделки отказался, это когда я проверил заметил, что мои лучшие из 1000 долларов никогда не достигал моей карты, деньги его не в кошелек WebMoney больше, как долить пошел успешной как обычно, но моя карточка не получил пополнение, я очень волновался, потому что я не знаю, что произошло или если я могу получить деньги обратно сидеть никогда не достигали моих pauvault карты.

Я уже представил в службу поддержки, но ответа нет до сих пор, поэтому я отправляю сюда в надежде вебмани можно посмотреть в моей ситуации.

Я прошу Вас любезно взгляните на мой вопрос.

Большое спасибо.

Сообщение отредактировал lupinxx: 08 октября 2012 - 23:46

    • 0
  • Наверх

#2 Продвинутый пользователь 407826847451 (WMID 407826847451 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 63
  • Регистрация: 28-марта 07
  • Webmoney BL

Отправлено 09 октября 2012 - 08:35

T24payvault is not a part of Webmoney service network, it is independent body. So as soon as webmoney funds left your purse and successfully reached T24payvault's then ask T24payvault what is the reason of non-topping your card.

If you don't get satisfactory answer from T24payvault then initiate dispute at Webmoney Arbitrage to get your funds back.
    • 0
  • Наверх

#3 Новичок lupinxx (WMID 384144211565 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 4
  • Регистрация: 08-октября 12
  • Webmoney BL

Отправлено 09 октября 2012 - 22:18

Thank you very much for the kind answer.

Top-up finally made it after 2 days to my card balance, I am talking with support to see if they resolved it or then what happened.

But fortunately issue resolved.

Thank you very much.
    • 0
  • Наверх





Еще теги с одним или более ключевыми словами: top up, top-up, t24pauvault, card