Я с westernexchenge.org поменял е-голд на вмз.
С Е-голда деньги ушли а на вмз не пришли.
Информацию проверял: реквизиты вмз указаны правильно.
Что может быть не так? Где искать потерянный платеж?
Отправлено 10 декабря 2007 - 20:28
Отправлено 10 декабря 2007 - 20:35
Консультант, платная индивидуальная помощь по внут. почте.
Отправлено 10 декабря 2007 - 23:04
Служба поддержки e-gold заблокировала аккаунт мошенников, но т.к. транзакции безотзывные - плакали Ваши денежки.
Впредь пользуйтесь только проверенными обменниками.
[url=http://www.webmoney.ru/rus/cooperation/exchange/onlinexchange/index.shtml][b]http://www.webmoney.ru/rus/cooperation/exchange/onlinexchange/index.shtml[/b][/url]
--------------------------------------------------------------------------
Andrew,
Thank you for bringing this matter to our attention. We have investigated
acct #5004104 and have placed a block on their account which will prevent
them from receiving any further spends into their account. Unfortunately we
will not be able to refund your money because an e-gold spend is not
reversible as stated in the e-gold account user at
http://www.e-gold.com/unsecure/e-g-agree.htm.
Please note in the future we recommend that you only use those exchangers
that are listed directly on our site under the e-gold directory page.
Regards,
e-gold Abuse~
---------------------------------------------------------------------------
Консультант, платная индивидуальная помощь по внут. почте.